Saturday, August 6, 2011

Viva la France volgens mij heb ik sjans

5 comments:

Anonymous said...

Wow where are you here??? This looks like a little piece of paradise!!! What body of water? Hope you are enjoying your visit with your sister...thanks for the post!!! (least now I know you are ok?? :-)
Hugs from me to you???xo

Anonymous said...

Deze 'happy feet' lijken me van Renée. En check je Frans nog eens.
Pp

Sander van Leeuwen said...
This comment has been removed by the author.
Sander van Leeuwen said...

Derde poging... Wat ik wilde zeggen:
Potverdorie je zal er maar mogen rondbanjeren!
Seht gutt aus.

Dát wilde ik alleen maar even zeggen!
:)

geniet ervan!
Sander

Anonymous said...

It's Gisenyi, Lake Kivu. And we now just came back to town (Kigoma) from a beach on Lake Tanyanika, even more beautiful.
En pap, denk je nu echt dat ik dat getypt heb..? :)