Tuesday, February 7, 2006

Bijna weg

Hoi allemaal,

Zo, hier mijn eerste echte bericht. Ik ben nog in Nederland en ik ben er bijna klaar voor... Ik keek net nog even op de site van de jeugdherberg waar ik van plan was om vannacht te gaan slapen, blijkt dat tie volgeboekt is en de rest ook. :-) Ik hoop maar dat het meevalt en anders ga ik zowaar een nacht in een hotel spenderen! Wie had dat ooit gedacht, als dat zo door gaat wordt deze hele reis een ontzettende belevenis. Goed, ik moet nog even stressen voordat we hier weg kunnen en jullie horen gauw van me! Vanmiddag om 14.10 hoop ik op te stijgen in een Boeing 747 en om 16.20 is het de bedoeling dat we gaan landen. Ik hoop vanavond of morgenavond al in Toronto iets van me te laten horen.

Groetjes, Lotte

2 comments:

Anonymous said...

Yo,

Ik geloof dat er wat lui zijn die je nog uit willen zwaaien bij het vliegveld:

http://blogsimages.skynet.be/images/000/425/559_2004-04-12%20Boeing%20747%20005.JPG

;-)

Anonymous said...

Hey Ms. Lotte...
I was just checking out your blog for recent updates...you are doing such an awesome job...sorry this is in English, but my Dutch is not very good!! Keep posting those photos for all the world to see...maybe more of your friends and family will want to come to Canada and hang out with we 'crazy Canadians'!!!
Miss yah
See yah soon
Smiles,
Tammy